Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом липня 2022 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 2 запити про отримання публічної інформації

опубліковано 09 серпня 2022 о 10:37

Протягом липня 2022 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 2 запити про отримання публічної інформації; за відповідний період 2021 року – 1 запит.

Заявниками запитів були фізичні та юридичні особи, спосіб подання – електронною поштою та через електронний кабінет платника податків. За змістом запити стосувалися надання інформації щодо копій установчих документів; перевірки підприємств та строків подання звітності.

Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом липня 2022 року до Міжрегіонального управління надійшло 2 звернення від громадян та 10 звернень від фізичних осіб-підприємців.

Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.

Протягом липня 2022  року на сервіс «Пульс» надійшло 11 звернень.

Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).

Надати інформацію можна, здійснивши наступне:

Крок 1  Наберіть номер телефону 0800-501-007

Крок 2  Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі) – оберіть напрямок «5»;

Крок 3  Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.

При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

Крок 4  У неробочий час з 19.00 до 8.00,  у п’ятницю з 18:00 (також у суботу та неділю) Інформацію можна залишити на інтерактивний автовідповідач.

Також її можна надіслати на електронну пошту.

Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.

Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ що надходять електронною поштою.