Центральне міжрегіональне управління ДПС
по роботі з великими платниками податків
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Протягом квітня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 5 запитів

опубліковано 06 травня 2021 о 12:13

Протягом квітня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 5 запитів на отримання публічної інформації; за відповідний період 2020 року – 7 запитів.

Заявниками запитів були юридичні особи – 3, фізичні особи – 2; спосіб подання – електронною поштою – 3, поштою – 1, нарочно – 1.

За змістом запити стосувались надання інформації щодо діяльності підприємств.

Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року
№ 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом квітня 2021 року до Міжрегіонального управління надійшло 4 звернення від громадян; за аналогічний період 2020 року звернень не надходило.

Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.

Протягом квітня 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 3 звернення.

Інтерактивний сервіс «Пульс» – інструмент двостороннього зв`язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007 (на інтерактивному голосовому автовідповідачі послідовно обрати напрямок «5» і натиснути «1»), а також електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб`єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.