Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом липня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповіді на 1 запит на отримання публічної інформації

опубліковано 03 серпня 2021 о 12:04

Протягом липня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповіді на 1 запит на отримання публічної інформації; за відповідний період 2020 року – 3 запити.

Заявником запиту була юридична особа, спосіб подання – електронний кабінет платника податків.

За змістом запит стосувався надання довідки з інформацією про всі зареєстровані відкриті рахунки підприємства.

Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року
№ 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповідь на запит надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом липня 2021 року до Міжрегіонального управління звернень від громадян не надходило; від фізичних осіб-підприємців – 4 звернення.

Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.

Протягом липня 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 2 звернення.

Інтерактивний сервіс «Пульс» – інструмент двостороннього зв`язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007 (на інтерактивному голосовому автовідповідачі послідовно обрати напрямок «5» і натиснути «1»), а також електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб`єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.