Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку року Центральним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 6 запитів про отримання публічної інформації

опубліковано 15 липня 2022 о 08:23

Протягом лютого - червня 2022 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 6 запитів про отримання публічної інформації; за відповідний період 2021 року – 21 запит.

Заявниками запитів були: фізичні особи, спосіб подання – електронною поштою – 4, поштою – 2. За змістом запити стосувалися надання інформації щодо копій установчих документів; перевірки підприємств та строків подання звітності.

Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом лютого - червня 2022 року до Міжрегіонального управління звернень від громадян не надходило; від фізичних осіб-підприємців – 37 звернень.

Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.

Протягом лютого - червня 2022  року на сервіс «Пульс» надійшло 13 звернень.

Інтерактивний сервіс «Пульс» – інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007 (на інтерактивному голосовому автовідповідачі послідовно обрати напрямок «5» і натиснути «1»), а також електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.