Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом лютого 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 6 запитів

опубліковано 03 лютого 2021 о 14:06

Протягом лютого 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 6 запитів на отримання публічної інформації; за відповідний період 2020 року 9 запитів.

Заявниками запитів були юридичні особи – 4, фізичні особи – 2; спосіб подання – електронною поштою – 2, поштою – 4.

За змістом запити стосувались надання інформації щодо слати податків по підприємствам, інформації щодо кількості звернень до суду Міжрегіонального управління.

Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом лютого 2021 року до Міжрегіонального управління надійшло 14 звернень від громадян; за аналогічний період 2020 року надійшло 27 звернень.

Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.

Протягом лютого 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 6 звернень.

Сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», та скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.