Протягом березня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 3 запити на отримання публічної інформації; за відповідний період 2020 року 15 запитів.
Заявниками запитів були юридичні особи – 1, фізичні особи – 2; спосіб подання – електронною поштою – 2, поштою – 1.
За змістом запити стосувались надання інформації по документальній плановій перевірці підприємства, про кількість проведених розрахункових операцій підприємством та помилкової сплати коштів.
Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року
№ 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).
Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.
Протягом березня 2021 року до Міжрегіонального управління надійшло 6 звернень від громадян; за аналогічний період 2020 року надійшло 16 звернень.
Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.
Протягом березня 2021 року звернень на сервіс «Пульс» не надходило.
Сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», та скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.