Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом вересня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 2 запити на отримання публічної інформації

опубліковано 01 жовтня 2021 о 11:20

Протягом вересня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 2 запити на отримання публічної інформації; за відповідний період 2020 року – 5 запитів.

Заявниками запитів були: 1 фізична та 1 юридична особа, спосіб подання – електронною поштою – 1, поштою – 1.

За змістом запити стосувалися: надання Звіту про виконання Плану Міжрегіональним управлінням за 2019 - 2020р.р. та  інформації щодо перерахування помилково сплачених коштів.

Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом вересня 2021 року до Міжрегіонального управління надійшло 5 звернень від громадян; від фізичних осіб-підприємців – 22 звернення.

Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.

Протягом вересня 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 1 звернення.

Інтерактивний сервіс «Пульс» – інструмент двостороннього зв`язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007 (на інтерактивному голосовому автовідповідачі послідовно обрати напрямок «5» і натиснути «1»), а також електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб`єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.