Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом жовтня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на запити на отримання публічної інформації

опубліковано 01 листопада 2021 о 17:38

Протягом жовтня 2021 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 4 запити на отримання публічної інформації; за відповідний період 2020 року – 1 запит.

Заявниками запитів були: 2 фізичні та 2 юридичні особи, спосіб подання – електронною поштою – 1, поштою – 3.

За змістом запити стосувалися: інформації щодо податкового боргу підприємства; надання штатного розпису ДПС; надання витягу з наказу про призначення; проведених перевірок по підприємству.

Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом жовтня 2021 року до Міжрегіонального управління звернень від громадян не надходило; від фізичних осіб-підприємців – 22 звернення.

Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.

Протягом жовтня 2021 року звернень на сервіс «Пульс» не надходило.

Інтерактивний сервіс «Пульс» – інструмент двостороннього зв`язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007 (на інтерактивному голосовому автовідповідачі послідовно обрати напрямок «5» і натиснути «1»), а також електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб`єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.