Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків із запитами про отримання публічної інформації, зверненнями громадян та повідомленнями на сервіс «Пульс» протягом січня 2022 року

опубліковано 01 лютого 2022 о 17:05

Протягом січня 2022 року Міжрегіональним управлінням отримано та забезпечено своєчасне надання відповідей на 3 запити про отримання публічної інформації; за відповідний період 2021 року – 9 запитів.

Заявниками запитів були: фізичні особи, спосіб подання – електронною поштою. За змістом запити стосувалися надання інформації щодо складових заробітної плати.

Згідно з вимогами статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» відповіді на запити надано в строки (не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту).

Скарг на дії працівників Міжрегіонального управління стосовно порушень законодавства щодо організації доступу до публічної інформації не зареєстровано.

Протягом січня 2022 року до Міжрегіонального управління звернень від громадян не надходило; від фізичних осіб-підприємців – 27 звернень.

Скарг на недоліки у роботі до підрозділів Міжрегіонального управління не надходило.

Протягом січня 2022  року на сервіс «Пульс» надійшло 1 звернення.

Інтерактивний сервіс «Пульс» – інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007 (на інтерактивному голосовому автовідповідачі послідовно обрати напрямок «5» і натиснути «1»), а також електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.