Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний формат спілкування – це тренд сьогодення

опубліковано 19 квітня 2021 о 10:20

Великі платники податків є активними користувачами електронних сервісів ДПС та Електронного кабінету. Про це зазначив заступник начальника Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Павло Чернов.

За його словами, розвиток електронних сервісів, адаптація їх під потреби бізнесу дозволили податковій службі забезпечити належний рівень обслуговування кожного великого платника, незалежно від його місця розташування, що особливо актуально у період введення додаткових обмежувальних заходів, направлених на запобігання поширенню COVID-19.

Сьогодні податкова служба значну кількість адміністративних послуг надає в електронному вигляді, адже вона у тренді загальнодержавного курсу на тотальну діджиталізацію.

Один з сервісів податкової служби – це Електронний кабінет. Через нього платник отримує всю необхідну інформацію, що міститься в базах даних контролюючих органів. Сервіс працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет – без встановлення спеціального програмного забезпечення.

«Електронний кабінет має досить багато опцій та послуг які  може отримати платник у режимі on-line, як то кажуть, не виходячи  з офісу, а також включає в себе дві функціональні частини: відкриту (загальнодоступну) та приватну (особистий кабінет)», - зазначив Павло Чернов.

Щоб отримати доступ до приватної частини – для цього достатньо мати ЕЦП (електронний ключ).

В особистому кабінеті – інформація про самого платника, а також – цілий спектр послуг, таких як:

- подання звітності;

- подання заяв та запитів;

- реєстрація податкових накладних;

- реєстрація РРО та КОРО;

- отримання довідки про відсутність заборгованості;

- листування з контролюючим органом;

- перегляд облікових даних платника;

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в СЕА ПДВ та СЕА реалізації пального;

- стан розрахунків з бюджетом.

«Зверну увагу ще  на те, що платники податків можуть управляти власними переплатами не виходячи з офісу. Все, що для цього необхідно – це комп’ютер з доступом до мережі інтернет та ЕЦП. Платник податків може подати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у формі електронного документу», - наголосив заступник керівника управління.

Він також, нагадав, що суттєвих оновлень набула процедура реєстрації касових апаратів (РРО). Так, кожен суб’єкт господарювання може обрати який РРО йому зручніше використовувати під час здійснення розрахункових операцій – класичний апарат чи програмний РРО, що встановлюється на ґаджет.

«Хочу зазначити, що вже 21 великий платник  є користувачем програмних РРО із загальною кількістю зареєстрованих ПРРО понад 8 тис. Серед іншого, реєстрація програмного РРО не передбачає отримання платником в контролюючому органі  реєстраційного посвідчення, на відміну від використання класичного РРО»,- додав Павло Чернов.