Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Яким чином заповнюється таблиця даних платника ПДВ, що подається у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН?

опубліковано 07 грудня 2022 о 16:02

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків нагадує, що таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі – ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України (пункт 2 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок)).

Згідно з пунктом 13 Порядку у таблиці даних платника податку (далі – Таблиця) зазначаються:

види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та / або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

коди послуг згідно з ДКПП, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблицю можна сформувати та подати через Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua Головна > Введення звітності > Створити). Код форми для подання Таблиці  - J/F1312303.

Рекомендації щодо заповнення таблиці даних платника податку:

до Таблиці подається пояснення та копії документів, що можуть підтвердити здійснення платником податку на додану вартість діяльності, відображеної у Таблиці (формат .jpg, .pdf, розмір одного файлу не повинен перевищувати 2 Мб);

кожен рядок Таблиці має містити код згідно з КВЕД та тільки один код УКТЗЕД / ДКПП на постачання або придбання (одночасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання / надання товарів / послуг в одному рядку Таблиці не допускається);

спочатку заповнюється УКТЗЕД / ДКПП виробленої продукції / наданої послуги. Також при заповненні рекомендується дотримуватися такої послідовності відображення пов’язаних процесів:

- у разі виробництва – спочатку вказують коди на постачання (виготовлення), а потім на придбання товарів / послуг, які були складовими собівартості;

- у разі надання послуг – спочатку заповнюється код послуги, а потім рядок за рядком все, що було придбано для надання послуг;

якщо Таблиця з певними кодами була врахована, в інших Таблицях дублювати коди не потрібно;

якщо платник податку здійснює кілька видів діяльності, рекомендується сформувати та подати окремі Таблиці щодо кожного виду діяльності;

деталізація кодів товарів та послуг / продукції, зазначених у податковій накладній має відповідати по кількості цифр та знаків кодів, відображених у Таблиці.

Отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, не позбавляє платника податку права навести у Таблиці інформацію щодо товарів відносно яких вона отримана.

Платник податків має право подати Таблицю без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.