Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комунікація в дії

опубліковано 15 березня 2023 о 09:01

З початку року на електронну адресу Комунікаційної податкової платформи Центрального міжрегіонального управління надійшло 9 звернень.

Питання з якими зверталися платники податків здебільшого стосувалися реквізитів рахунків щодо сплати податків та надання довідки про загальну суму сплачених податків.

Також, декілька платників звернулися з приводу проведення зустрічі, щодо вирішення питань, які виникають у них під час ведення господарської діяльності. 

Всі отриманні звернення вчасно опрацьовано, надано відповіді платникам та проведено зустрічі.

Нагадаємо, що для оперативного зв’язку з участиками Комунікаційної платформи створено окрему скриньку для звернень: cvp.ikc@tax.gov.ua. Таким чином платники, представники громадського суспільства та  бізнес-асоціацій можуть більш оперативно та якісно комуні кувати з податківцями.

Для пришвидшення розгляду питань рекомендуємо вказувати: назву суб’єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу, контактний номер телефону, питання по суті.

Крім того, у Центральному управлінні працюють «гарячі лінії», на які платники податків можуть звернутися та отримати відповіді від фахівців Центрального управління за функціональним напрямком роботи:

(067)5032340, (044)4540935 (фінансові установи)

(096)6209371 (підприємства невиробничої сфери)

(093)2045411, (044)4540924 (підприємства виробничої сфери)

(044)4540905 (з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН).

Найчастіше платники зверталися на «гарячі лінії» з питаннями щодо останніх змін у податковому законодавстві.

Отже, у разі виникнення питань, що потребують оперативного розгляду, необхідно надіслати на електронну скриньку Комунікаційної податкової платформи Центрального управління свій запит або для отримання роз’яснень можливо звернутись на «гарячі лінії». 

І наголошуємо, що одним із головних напрямків роботи органів ДПС залишається конструктивний діалог з платниками податків.

Саме для вчасного та оперативного реагування на проблеми бізнесу в органах ДПС і створені комунікаційні податкові платформи та діють «гарячі лінії»!