Модернізований Контакт-центр ДПС відвідали очільниця Служби Тетяна Кірієнко, Голова операційного відділу Належного врядування та верховенства права Представництва ЄС в Україні Ксавʼє Камю та представники проєкту EU4PFM.
Надання максимальної кількості послуг, у різних форматах, зручних для платників – у фокусі уваги ДПС. Особливо це важливо сьогодні, в час глобальних викликів, коли від дієвої та оперативної комунікації залежить виконання платниками податкових зобов’язань.
«Для нас дуже важливо, щоб платники могли отримати якісні консультації вчасно. Адже з самого початку війни ми сконцентрували свою роботу на налагодженні безперебійної комунікації з платниками і їх підтримки, розуміючи всі виклики, коли питання наповнення бюджету є не просто питанням виживання країни, а й забезпеченням її обороноздатності, фінансовою підтримкою Збройних Сил України. З оновленим апаратним та програмним комплексом Контакт-центру це буде робити легше та швидше. Вдячні міжнародним експертам, які ділилися своїм досвідом, а також національним експертам, які допомагали впроваджувати зміни», – наголосила Тетяна Кірієнко.
За її словами, ДПС вже реалізовано багато гарних проєктів за підтримки EU4PFM. І масштабне оновлення Контакт-центру ДПС є одним з успішно реалізованих таких кейсів податкової служби. Для цього використано сучасне обладнання, найкращі рішення в програмному забезпеченні та організації надання послуг.
Модернізація обладнання та програмного забезпечення, розгортання сучасних сервісів дозволили застосування нових інструментів та можливостей, збереження історії звернень платника, забезпечили зменшення кількості перенаправлених та втрачених дзвінків. Такі зміни вже дозволили вдвічі скоротити час на маршрутизацію дзвінка та пришвидшити обробку запитів.
Ксавʼє Камю в ході зустрічі також наголосив, що надання ефективної підтримки платникам податків має життєво важливе значення для забезпечення ефективного збору доходів державою, а отже, для фінансування оборони та відбудови країни. Він зазначив, що ЄС радий підтримати ДПС у впровадженні сучасної концепції Контакт-центру, включаючи придбання сучасного ІТ-обладнання. Ця ініціатива та успішна співпраця з податковою службою є ключовим внеском у досягненні поставлених цілей.