Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як платник податків може перевірити стан розрахунків з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення он-лайн?

опубліковано 04 жовтня 2024 о 09:59

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків інформує, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі — ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, зокрема проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу (ст. 421 ПКУ). 

Державною податковою службою України запроваджено «Електронний кабінет платника», який працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет. 

Відповідно до статті 421 глави І розділу ІІ ПКУ з початку 2017 року весь документообіг між платниками податків та органами ДПС відбувається за допомогою «Електронного кабінету платника», включаючи листування, надання заяв до контролюючих органів, отримання довідок, проведення звірки зі сплати податків та зборів.

З метою реалізації вимог статті 421  Кодексу в «Електронному кабінеті платника» (далі - Електронний кабінет ) запроваджено електронний сервіс, з використанням якого платники мають можливість отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення.

Звертаємо увагу, що Електронний кабінет в пункті меню «Стан розрахунків з бюджетом» надає можливість платнику податків у режимі «он-лайн» переглянути інформацію стосовно своїх розрахунків з бюджетом по податках та зборах.

Доступ в «Електронному кабінеті платника» дозволяє платнику безпосередньо у дистанційному режимі володіти інформацією щодо повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення, а також проводити звірення відповідності даних бухгалтерського обліку платника та даних органу Державної податкової служби.

Крім того, в Електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання платником документа, що підтверджує стан розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами, який формується автоматизовано (далі – Витяг щодо стану розрахунків). 

Разом з тим, платник має можливість надіслати запит про отримання Витягу щодо стану розрахунків з бюджетами, а також цільовими фондами за даними органів ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету.

Одночасно, для платників податків з 01 травня 2024 року в Електронному кабінеті стало доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на відміну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.

Для отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами платник податків надсилає до органу ДПС за основним (неосновним) місцем обліку запит за формою «F/J1300207» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

1.Створення та подання заяви в Електронному кабінеті: 

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати  до ДПС Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі — Запит) за формою «F/J1300207». 

Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300207) натисканням лівої клавіші миші. 

У наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації) та натискається кнопка «Створити». 

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме: 

- найменування; прізвище, ім’я, по батькові платника податків; 

- податковий номер платника податку або серія та номер паспорта; 

- дата відправлення Запиту до ДПС. 

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок». 

Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити». 

Відповідь на запит надсилається платнику податків через Електронний кабінет з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400207», який можна переглянути у вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи. Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені запиту, з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення запиту до органів ДПС.

2. Перегляд у режимі реального часу 

Самостійно в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, та/або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток.

Довідково: З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску контролюючими органами відкриваються інтегровані картки платників (далі — ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. 

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу. 

Натиснувши на назву податку (платежу), відкривається інтегрована картка обраного податку (платежу), яка містить таку інформацію про проведені операції: дата та код операції; сума операції; нараховано/зменшено; сплачено/повернуто; сальдо розрахунків; сплачено/повернуто пеню;  залишок несплаченої пені. 

Вивантажити отриману (сформовану) інформацію можна у форматі XLS. 

Нагадуємо! Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.taх.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС. 

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів — кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації — id.gov.ua  (MobileID та BankID).

З питань, що виникають в процесі роботи Електронного кабінету можна звертатись за телефоном гарячої лінії 0 800 501 007 (напрямок 0) або направляти свої пропозиції та зауваження на електронну скриньку http://infozvit@tax.gov.ua.