Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків повідомляє про те, що удосконалено порядок формування та надання витягу з реєстру платників ПДВ шляхом впровадження нового способу отримання витягу – в електронній формі.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідні зміни внесено до форми Запиту про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість, який встановлений додатком 8 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.
У разі подання запиту про отримання витягу технічними засобами електронних комунікацій в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» код форми слід обирати J1301705.
Наразі платники податків при поданні Запиту можуть зазначити необхідний спосіб отримання витягу з Реєстру, а саме в електронній формі, поштою або безпосередньо в контролюючому органі.
Відповідно, якщо платник податків обрав спосіб отримання витягу поштою, він надсилається контролюючим органом за місцезнаходженням платника ПДВ, указаним у запиті, з повідомленням про вручення за рахунок одержувача.
Якщо платник податків обрав спосіб отримання витягу безпосередньо в контролюючому органі то протягом 2 робочих днів від дня надходження запиту видається особисто посадовою особою контролюючого органу.
Якщо платник податків подав запит в електронній формі та/або обрав спосіб отримання витягу в електронній формі, то контролюючий орган протягом 2 робочих днів від дати надходження такого запиту надсилає витяг в електронний кабінет або на адресу електронної пошти платника ПДВ.
Звертаємо увагу, що дана адміністративна послуга надається безоплатно.