Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Контакт-центр ДПС цьогоріч відповів вже на понад 332,5 тис. звернень: які питання найпоширеніші

опубліковано 01 травня 2025 о 09:27

У січні – березні 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на понад 332,5 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб. 

- 284,5 тис. звернень надійшло телефоном; 

- 45,8 тис. звернень – у чатах месенджерів; 

- 2,2 тис. звернень – електронною поштою. 

Найчастіше платники питали про: 

- податок на доходи фізичних осіб;  

- військовий збір; 

- єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування; 

- єдиний податок; 

- порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій; 

- стан обробки електронної звітності; 

- запис до Центрів обслуговування платників. 

Нагадаємо, що відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися нею можна у будь-який час. 

У січні – березні 2025 року Базу знань переглянули майже 1,3 млн разів.  

Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за три місяці 2025 року оновлено 485 відповідей і обмежено термін дії 499. 

Як приєднатися до чатів ДПС?

- На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР» 

- На сайті ЗІР або у його мобільній версії 

Як звернутися до Контакт-центру ДПС?

Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні).  

Електронна пошта: idd@tax.gov.ua. 

Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків.  

Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00; 

                             пʼятниця, з 08:00 до 18:00.