Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Контакт-центр ДПС: з початку року майже 600 тис. звернень

опубліковано 10 липня 2025 о 14:55

За перше півріччя 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на 591,9 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб. 

- 511,8 тис. звернень надійшло телефоном; 

- 76,3 тис. звернень – у чатах месенджерів; 

- 3,7 тис. звернень – електронною поштою. 

 Найпопулярніші запити платників:  

- податок на доходи фізичних осіб;  

- військовий збір; 

- єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування; 

- єдиний податок; 

- порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій; 

- стан обробки електронної звітності; 

- податок на додану вартість. 

Минулого року за січень – червень було майже 540,6 тис. звернень 

Відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. 

Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися ним можна у будь-який час. 

З початку 2025 року Базу знань переглянули понад 2,3 млн разів.  

Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за І півріччя 2025 року оновлено 838 відповідей і обмежено термін дії 625. 

Як приєднатися до чатів ДПС? 

- На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР» 

- На сайті ЗІР або у його мобільній версії 

Як звернутися до Контакт-центру ДПС? 

Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні).  

Електронна пошта: idd@tax.gov.ua. 

Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків.  

Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00;
                             пʼятниця, з 08:00 до 18:00.