Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний формат спілкування – це тренд сьогодення

опубліковано 17 вересня 2025 о 10:11

Великі платники податків є активними користувачами електронних сервісів ДПС та Електронного кабінету. Про це зазначив начальник Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Євгеній Босенко. 

За його словами, розвиток електронних сервісів, адаптація їх під потреби бізнесу дозволили податковій службі забезпечити належний рівень обслуговування кожного великого платника, незалежно від його місця розташування, що особливо актуально під час дії військового стану в країні.

Сьогодні податкова служба значну кількість адміністративних послуг надає в електронному вигляді, адже вона у тренді загальнодержавного курсу на тотальну діджиталізацію. 

Один з сервісів податкової служби – це Електронний кабінет. Через нього платник отримує всю необхідну інформацію про себе, що міститься в базах даних контролюючих органів. Сервіс працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет – без встановлення спеціального програмного забезпечення. 

«Електронний кабінет має досить багато опцій та послуг які  може отримати платник у режимі on-line, як то кажуть, не виходячи  з офісу, а також включає в себе дві функціональні частини: відкриту (загальнодоступну) та приватну (особистий кабінет)», - зазначив Євгеній Босенко. 

Щоб отримати доступ до приватної частини – для цього достатньо мати ЕЦП (електронний ключ). 

В особистому кабінеті – інформація про самого платника, а також – цілий спектр послуг, таких як: 

- подання звітності; 

- подання заяв та запитів; 

- реєстрація податкових накладних; 

- реєстрація РРО та КОРО; 

- отримання довідки про відсутність заборгованості; 

- листування з контролюючим органом; 

- перегляд облікових даних платника; 

- стан розрахунків з бюджетом. 

«Зверну увагу ще  на те, що платники податків можуть управляти власними переплатами не виходячи з офісу. Все, що для цього необхідно – це комп’ютер з доступом до мережі інтернет та ЕЦП. Платник податків може подати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у формі електронного документу», - наголосив керівник.