Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Понад 130 послуг у режимі 24/7: Електронний кабінет – головний інструмент цифрової взаємодії з податковою

опубліковано 07 листопада 2025 о 08:43

Електронний кабінет залишається найпопулярнішим онлайн-сервісом, який надає понад 130 електронних послуг для зручної взаємодії громадян і бізнесу з податковими органами. 

Сервіси Електронного кабінету 24/7/365 у режимі онлайн забезпечують можливість реалізації прав та обов’язків платників податків, визначених Податковим кодексом України та іншими законами. 

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС. 

Серед найбільш популярних сервісів є: 

- Доступ до публічних реєстрів: під час воєнного стану збережено можливість перегляду даних з реєстрів платників ПДВ, єдиного податку, страхувальників, неприбуткових організацій тощо. 

- Доступ до реєстраційних та облікових даних платника. 

- Е-документ: подання податкової звітності, запитів та отримання витягів за надісланими запитами, направлення листів, надсилання запитів на публічну інформацію та на отримання індивідуальної податкової консультації. 

- Доступ до інформації щодо стану розрахунків із бюджетом та реквізитів рахунків для сплати податків. 

- Сплата податків онлайн: можливість для фізичних осіб сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок з використанням QR-коду Національного банку України, а також будь-якою із запропонованих платіжних систем. 

- Перегляд даних з електронних систем адміністрування ПДВ, реалізації пального та спирту етилового, ЄРПН та ЄРАН. 

- Інформація про бізнес-партнера: надання платником податків контролюючому органу згоди на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі; перегляд платником податків інформації про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб. 

- Листування з платниками: подання платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет для здійснення листування контролюючих органів в електронній формі з платниками податків. 

Е-Кабінет громадянина 

Для зручності фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті об’єднано сервіси в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливості: 

- переглядати інформацію про об’єкти оподаткування; 

- переглядати сформовані податкові повідомлення – рішення щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на майно, землю чи транспорт; 

- подавати декларацію про майновий стан і доходи; 

- отримувати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; 

- подавати заяви на реєстрацію / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. 

Мобільний застосунок «Моя податкова» 

На цифрових платформах iOS та Android впроваджено мобільний застосунок для фізичних осіб «Моя податкова», який надає можливість громадянам та фізичним особам-підприємцям: 

- отримати інформацію про об’єкти оподаткування, борг та отримані ППР; 

- направити запит на отримання відомостей про суми виплачених доходів та отримати відомості про суми виплачених доходів та отримати відомості про доходи; 

- подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи та податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця (1, 2 та 3 груп); 

- переглянути інформацію про стан розрахунків із бюджетом та сплатити податки; 

- подати заяви на реєстрацію / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (фф. 1ДР, 5ДР); 

- надіслати листи, запити на отримання індивідуальної податкової консультації до контролюючих органів тощо.