Ваше підприємство у бізнесі вже не перший рік та на перший погляд знає всі нюанси роботи у Електронному кабінеті. Та чи навчились, ви, користуватись корисними та безкоштовними послугами, які пропонує податкова служба? На це питання відповідає заступник начальника Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Павло Чернов.
За його словами, впроваджений податківцями електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) - одна з найбільш корисних речей для бізнесу. Його можливості істотно розширюються за умови використання електронного ключа та зокрема, входу до приватної частини.
Розглянемо, чим корисний такий кабінет:
По-перше, за його допомогою дуже просто перевірити актуальність своїх даних.
Один з надважливих розділів - «Стан розрахунків з бюджетом». Тут знайдете інформацію про податки та збори, проведені оплати, номери рахунків, за якими у вас здійснюються нарахування. А надважливий тому, що так часто трапляються випадки, коли платіж пішов за помилковими реквізитами, а в цей час ви впевнені, що все сплачено. А далі – штраф, пеня…
І як результат у сервісах, до яких всі мають доступ, у вас з'явиться запис «має податковий борг», що може зіпсувати вашу репутацію як платоспроможного і надійного партнера.
Не менш важливим є розділу «Облікові данні платника» - у ньому, ви можете знайти всю інформацію про себе - від реєстраційних даних до всіх відкритих номерів рахунків в банках, об'єктів оподаткування, апаратів РРО тощо. Використовуйте його для контролю відкриття, закриття розрахункового рахунку, реєстрації чи зняття з реєстрації РРО та ще маси вагомих речей.
Розділ зі звітністю дозволить швидко здати необхідний звіт або знайти вже раніше поданий за будь-який період діяльності. Розділ корисний для контролю вчасного звітування, так як за неподання або несвоєчасне подання звітності встановлені штрафні санкції.
«Тож перебуваючи на одній хвилі з цим ресурсом, значно простіше взаємодіяти з податковими органами та податковою системою загалом. Адже сервіс спрощує процедури подання чи отримання документів, реєстрації тих чи інших об’єктів, забезпечить своєчасних контроль за актуальністю ваших даних, а в разі необхідності нагадає коли подати звітність або сплатити податок»,- зазначив Павло Чернов.
А також, заступник начальника Центрального управління наголосив: «Максимально використовуйте всі, можливості електронного кабінету!».