Комунікація між платниками податків і податківцями є важливою для ефективного функціонування податкової системи. Вона сприяє прозорості, зменшення ухилень від сплати податків та покращенню якості обслуговування. Розвиток таких взаємин може значно підвищити довіру до податкової системи та сприяти економічному зростанню країни. Про це зазначив в.о. начальника Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Євгеній Босенко.
Він нагадав про існуючи канали комунікації у Центральному управлінні.
Представники інститутів громадянського суспільства та бізнес-асоціацій можуть більш оперативно та якісно комунікувати з податківцями за допомогою Комунікаційної податкової платформи адреса платформи: cvp.ikc@tax.gov.ua.
У разі виникнення проблемних питань в частині виключення платника з переліку ризикових платників податків, реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування та врахування/неврахування таблиць даних платників ПДВ платники можуть звернутися до Консультаційного центру з питань реєстрації податкових накладних за номерами телефонів (044) 454-09-05, (093) 050-69-51.
Нагадаємо, що за кожним великим платником податків у Центральному управлінні закріплений індивідуальний податковий координатор, який здійснює роз’яснення з питань адміністрування та сплати податків, зборів та обов’язкових платежів, а також забезпечує взаємодію між платником та іншими структурними підрозділами управління. Дізнатися контакти координатора можна в банері «Контакти координаторів» на субсайті Центрального управління за посиланням https://cvp.tax.gov.ua
А також можна направити листа на офіційну електронну адресу Центрального управління cvp.official@tax.gov.ua