Платники податків мають кілька зручних способів взаємодії з податковими органами. Якісне спілкування сприяє відкритому діалогу, що є важливим для обох сторін. Про це зауважив в.о. начальника Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Євгеній Босенко.
Розглянемо детальніше можливості комунікації для платників податків.
Електронний кабінет є сучасним та зручним інструментом для взаємодії з податковою службою. Він дозволяє:
· Подавати податкові декларації.
· Переглядати інформацію про нараховані та сплачені податки.
· Отримувати повідомлення від податкових органів.
Використання електронного кабінету забезпечує доступність інформації 24/7 та зменшує потребу у фізичному відвідуванні податкових органів.
Електронна пошта
Спілкування через електронну пошту дозволяє оперативно вирішувати питання, обмінюватися документами та отримувати консультації. Це ефективний спосіб комунікації для тих, хто віддає перевагу письмовим формам спілкування.
Можливо
· Надіслати лист на офіційну електронну адресу Центрального управління cvp.official@tax.gov.ua
· Звернутися до Комунікаційної податкової платформи cvp.ikc@tax.gov.ua
Гарячі лінії податкової служби надають можливість швидко отримати відповіді на запитання. Вони особливо корисні для:
Отримання термінових консультацій.
Вирішення проблем, що потребують негайної уваги.
Оперативного з'ясування деталей податкового законодавства.
Також, працює Консультаційний центр з питань реєстрації податкових накладних Центрального управління для вирішення проблемних питань в частині виключення платника з переліку ризикових платників податків, реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування та врахування/неврахування таблиць даних платників ПДВ.
Звернутися можна за наступними номерами телефонів (044)4540905; (093)0506961
До того ж, за кожним великим платником закріплений індивідуальний податковий координатор. Він здійснює роз'яснення з питань адміністрування та сплати податків, зборів та обов'язкових платежів та забезпечує взаємодію між платником та іншими структурними підрозділами управління. Дізнатися контакти координатора можна на субсайті Центрального управління у банері «Контакти координатора».
Окрім цього, платникі, які включені до Переліку платників з високим рівнем дотримання податкового законодавства мають комплаєнс-менеджера, який допоможе розробити оптимальні персоналізовані рішення з податкового планування та виключити ризики порушень податкового законодавства.
«Для податкової служби дуже важливо підтримувати постійний діалог з платниками податків. Це не лише підвищує довіру до системи, але й забезпечує своєчасне вирішення проблем та сприяє ефективному адмініструванню податків»,- підкреслив Євгеній Босенко.