Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків та Асоціація платників податків України провели спільний вебінар для платників податків - членів Асоціації, присвячений актуальним темам: «Планування та організація документальних перевірок» та «РРО/ПРРО: проведення розрахунків за допомогою інтернет - еквайрінга».
Спікерами заходу стали Надія Гнилицька начальник відділу податкового аудиту з питань координації, звітності, аналізу та якості перевірок та Олександр Аніканов начальник відділу фактичних перевірок.
В межах вебінару фахівці Центрального управління висвітлили наступні питання:
- порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків;
- періодичність проведення документальних планових перевірок;
- критеріїв відбору платників податків для включення до плану-графіка;
- підстави проведення документальних позапланових перевірок;
- порядок проведення документальних виїзних перевірок;
- строки проведення документальних виїзних перевірок
- перенесення термінів перевірки
- обов'язковість РРО в інтернет-торгівлі
- еквайринг та онлайн-платежі тощо.
Учасники заходу не лише почули роз’яснення від податківців, а й отримати конкретні відповіді на питання щодо заявлених тем.
Центральне управління висловлює вдячність Асоціації за співпрацю, а всім платникам – за активну участь у вебінарі. Комунікація з платниками податків, ведення активного діалогу з представниками громадськості є важливими аспектами у роботі податкової служби.