Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків пропонує кожному великому платнику користуватись наступною послугою – отримання документів від контролюючих органів в електронному вигляді через Електронний кабінет (порядок листування платників податків та контролюючих органів врегульовано п.42.4 ст.42 ПКУ)
Переваги
- Отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
- Push повідомлення на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
- Забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
- Зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
- Постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Що для цього потрібно
засобами Електронного кабінету
- Увійти до приватної частини Електронного кабінету (з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису).
- У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з податковою»;
- Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи;
- Підписати КЕП та надіслати.
засобами ПЗ МедОК або іншого ПЗ
Направити Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма J13916)
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг.
Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.