- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Як заповнюється рядок 16.2 Додатку Дія, якщо ціна одиниці рекламних товарів перевищує розмір двох прожиткових мінімумів?
Як заповнюється рядок 16.2 Додатку Дія, якщо ціна одиниці рекламних товарів перевищує розмір двох прожиткових мінімумів?
опубліковано 07 березня 2023 о 10:00
Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків інформує, що за повідомленням Державної податкової служби України, якщо ціна одиниці рекламних товарів перевищує розмір двох прожиткових мінімумів, то у рядку 16.2 не зазначається сума вартості таких розповсюджених товарів під час проведення рекламних (маркетингових) заходів. При цьому сума вартості таких рекламних товарів відображається у рядку 16 Додатку Дія.