Завдяки спільній ефективній роботі Міністерства цифрової трансформації та Державної податкової служби сервіси податкової стають доступними громадянам та фізичним особам – підприємцям на двох платформах: в електронному кабінеті платника та на Порталі Дія. Сервісами користуватись просто та зручно – буквально у два кліки.
Так, комплексною послугою реєстрації дитини в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження дитини «єМалятко» вже скористались 96 тис. осіб.
Послугу реєстрації особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (віком 14 – 18 років) під час оформлення паспорта громадянина України у формі картки вперше «ID14» отримали 78 тис. осіб.
Також популярною стала комплексна послуга «Цифровий РНОКПП» –цифрове відображення у мобільному застосунку ДІЯ документа, що засвідчує реєстрацію особи в ДРФО. Цією послугою вже скористались 4,9 млн осіб.
Реалізовано проєкти, за допомогою яких на порталі та в застосунку «Дія» в розділі «Мої податки» стають доступними послуги:
-сплата податків,
-подання декларацій для ФОП, що перебувають на спрощеній системі оподаткування,
-отримання довідки про доходи та сплачені податки,
-відображення податкових даних платника та стану його розрахунків з бюджетом.
На найближчий час заплановано реалізувати через застосунок Дія наступні проєкти:
для фізичних осіб – реєстрація в ДРФО та внесення змін, е-Резидентство, сплата податків, отримання даних стану розрахунків з бюджетом;
для бізнесу – делегування повноважень на підписання документів, е-ліцензії, взяття на облік окремих категорій платників податків, отримання даних стану розрахунків з бюджетом, перевірка акцизної марки та чеку;
в рамках експериментального проєкту через Портал «Дія» перевести надання біля 10 адміністративних послуг ДПС.
Ще одним великим проєктом Мінцифри з податковою, який планується запустити вже восени, — електронний акциз та електронна марка, що автоматизує та суттєво спростить процес замовлення, обліку акцизних марок для виробників та експортерів.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»